I have always wonder, why doesn't he break down?

Kommer han någonsin att släppa ut det?
Det, ja det som han bär på, smärtan.
Vilken otrolig tyngd det måste vara på hans axlar, att bära allt själv.
Varför vill han inte berätta? Allt blir så mycket enklare då.
Hur klarar han av att inte bryta ihop? Eller klarar han de inte?
Nej, för på natten kommer allt krypandes upp, han bryter ihop i sin ensamhet ..
Jag har frågat många gånger, vad är det som du bär på?
"Ingenting alls, jag mår bra" får man till svar varje gång.
Trots smärtan som jag ser i ögonen, så nekar han.

Jag tror inte att han visste, vad som var rätt och fel, han följde bara med,
en kul grej, bus, som man gör i bland. Men det spårade ur.
Var det där allt började?
Han har ärr som aldrig kommer försvinna, dom kommer att finnas där hela livet.
Vill du berätta?
Det betyder inget för dig nu, men för mig betyder det allt ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback