Slut på ord, inspirationen är borta.

Jag vet inte vad som hänt, orden är slut, och jag har ingen aning om vart dom har tagit vägen.
Jag har så mycket känslor inom mig, men orden är slut, så jag har ingen aning om hur jag ska få utlopp för dem.
Min insida är som en katastrof, ett oväder som har dragit fram, som aldrig kommer att gå över.
Vart är mina ord? Vart är min inspiration?
Jag behöver det, och jag behöver det nu.
Ge mig mina ord tillbaka, kom tillbaka med min inspiration.
Jag skriver i ren förtvivlan, kom tillbaka.



What you don't know won't leave a scar.
What you don't know hasn't killed you so far.
What you don't know is who you are.
I just give you something to talk about.

Ill Nino - What you deserve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback