Pratar ni efter egna erfarenheter?

I den här stan snackas de så förbannat mycket, man slutar aldrig att förvånas.

Bara för att man sover med en killkompis så betyd de att man har sex, eller att man är tillsammans. Enligt er så är det ju så. Säger ni de av egna erfarenheter? Att ni kan inte sova med en killkompis utan att göra något, så måste de vara eftersom ni tro att andra är så.
Men jag är då inte så, jag kan sova med folk utan att göra något. Stackars er som inte kan de.

Och bara för att man umgås med typ bara killar,  behöver de betyda att man tyck om alla dom, eller att man knullar dom alla? Ni säger ju de så ni verka ju vara så. Men för mig är de inte så.

Så sluta snacka som att era egna erfarenheter gäller alla andra, för de gör inte de!
Och ni vet dessutom inte ett smack om vad som händer i andras liv, om ni inte står breve o kollar på,
men de tvivlar jag på att ni gör.

Förbannade satans jävla idioter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller verkligen med. Man kan faktiskt vara kompis med killar utan att de betyder att man är kär. Vissa har för lite att snacka om.

2008-04-07 @ 19:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback