Jag vet vad du gör.

Jag vet vad du gör, jag vet vad du håller på med.
Jag har sett allt.
Jag har sett dig hålla om andra, fast dom höll du i hårt, så du inte skulle tappa dom, inte som du gjorde mot mig,
du höll mig löst, inte alls rädd för att förlora mig.
Jag har sett dig kyssa andra, fast du kysste dom med kärlek, annat än vad det var med mig,
det är en grej som ingår i ett förhållande bara.
Jag har sett dig kommentera andra, ge dom komplimanger, med kärlek, inte som de var mot mig,
du hade inget val mot mig, jag var din flickvän.
Jag har sett dig krama om andra, med kärlek, inte som du gjorde mot mig,
du kramade mig för att du kände dig tvungen.
Jag har sett dig ha sex med andra, men du hade sex med kärlek med dom, inte som med mig,
då var de bara ren kåthet.
Jag vet allt det här, för jag har sett allt,
de var en mardröm som jag aldrig vill ha igen.
Jag vill aldrig, aldrig mer .. Men de spelar ingen roll,
du försvinner ändå inte, hur mycket jag än vill.

Få bort skiten, jag orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Ja så är det säkert. Men man ska orka sätta sig in också. Fy så negativ jag låter. Det är inte meningen! Klart att det går om man vill, men det skulle nog ta tid.

Postat av: Ingeborg

Haha, precis så! Du är bra på det, jag är det inte. =)

2007-10-09 @ 21:18:29
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback