Vill du visa vem du är?

Vet du vem du är och vill vara?
Lyssna inte på vad dom andra säger, och gör inte som dom gör, om du inte vill.
Det är du som ska leva med dig själv, och du ska må bra av det. Tycker dina vänner om dig så ska dom respektera det du gör och den du vill förändra dig till och vill vara. Jag vill vara din vän, och jag vill att du ska må bra och kunna visa den du vill vara, för alla, inklusive dina vänner. Jag tror på dig, och jag vill att du ska tro på dig själv.
Det du har visat mig är en bra person, och du borde inte dölja det med dina hårda utsida.

Jag vill dig bara väl,
och genom att se på dig så märks det att något är fel.
Din hårda och coola utsida lurar inte mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback