Jag förstår att du är glad.

Jag förstår att du är glad nu, jag förstår att det var de här du ville.
Jag förstår att du är nöjd, nu mår jag värre än någonsin.
Det enda jag inte kan förstå, eller inte enda, men endel,
varför inte bara säga något istället för att såra någon så fruktansvärt.
Ordet älska finns inte. Jag önskar att jag kunde skriva ut all mitt hat,
allt jag har inom mig. Men det går inte, jag vet inte ens vart jag ska börja.
Hur kan man känna såhär mot någon man älskat?
Hur kan allt vända så tvärt?
Jag skulle kunna stå o slå, tills armarna veknar,
skrika tills luften går ur mig,
spy till det inte finns något kvar inom mig,
allt mot dig, på dig.
Ändå skulle jag inte få ur mig allt jag känner.
Hur fan klara du av allt?! Det kan inte finnas mycket till känslor hos dig.
Det är inte första gången jag tänkt så, men det här trodde jag aldrig, aldrig om dig ..

Du kan inte veta vad ordet älska är,
för man gör inte såhär mot någon då ..
Eller har jag missuppfattat allt?
Är det kanske så man gör?

Ordet förlåt betyder ingenting längre, jag vill bara spy för nu vet jag varför du var tillsammans med mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grym design på bloggen måste jag bara säga!

Postat av: ingeborg

Jag måste verkligen hålla med Emelie. Skitsnygg blogg. Speciellt den där handen vid varje inlägg.

2007-10-08 @ 21:39:51
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: Ingeborg

Jag förstår att det var svårt, skulle aldrig klara att göra det själv. Jag är faktiskt väldigt imponerad!

2007-10-09 @ 18:48:23
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback