Helt förstörd insida.

Jag är glad att jag har ett skal som täcker min insida, för annars skulle alla se hur förstörd jag egentligen är. Allt var på väg att bli bättre, ända tills mitt förflutna drogs upp igen. Alla har vi gjort misstag här i livet. Men varför ska vi bli påmind om dem? Vi har redan lärt oss att inte göra om det igen. I alla fall jag har lärt mig av mina misstag, jag tänker aldrig göra om något dylikt igen. Vägrar att gå tillbaka till mitt gamla jag, och om bara du kunde förstå det att jag är inte samma som förut. Hade jag varit kille och gjort samma sak som jag så hade ingen brytt sig, ingen hade kommit ihåg det. Det finns en förklaring till varför jag gjorde som jag gjorde, önskar att du ville lyssna så du kanske skulle förstå o ge mig en chans ..

Ros
  
  
Jag har en hemlighet;
 jag gråter mig till sömns varje natt.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback