"Ni får inte prata med henne"

Jag vill inte att någon ska bli sur, för de här är mellan dig och mig.
Jag vill inte göra så att någon blir sur på dig, skulle aldrig falla mig in.

Jag har gjort fel i vårat förhållande, och jag står för de,
oavsett vad du tror. Jag har umgåtts med mitt ex två ggr inom loppet av ca 6 månader,
men jag gjorde de inte för att göra dig sur, jag gjorde de för min skull.
För han va och är en av mina närmsta vänner, och jag saknade våran vänskap.
Men jag vet, de var fel gentemot dig.
Du säger nu, att du hellre skulle ha tage
att jag kalla mitt ex och killkompisar "söt" och liknande,
istället för att jag skulle umgås med någon.
Men hur kunde jag veta de då, då jag knappt
kunde prata med någon utan att du vart sur?
Men iförsig, jag ville inte kalla dom söt eller något heller,
för jag ville inte att du skulle göra det, och
ville då inte göra de själv heller. De fanns en söt för mig,
och det var du.
Du säger att jag gjort exakt lika mycket fel som du.
Och du säger att jag inte står för det.
Men du har fel, jag står visst för det.
Och du säger att jag går runt och säger att allt är ditt fel,
jag säger inte att allt är ditt fel, men jag säger att de var ditt fel att jag gjorde slut.
För hade inte du gjort som du gjort, så hade jag inte gjort slut.

Synd att kärlek är starkare än hat.
I'd rather waste my life pretending, than have to forget you for one whole minute ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback