Välkommen till mitt liv.

Känner du någon gång att du är på väg att bryta ihop? Känner du dig någon gång utstött? Som att du inte passar in och att ingen förstår dig? Vill du någon gång bara springa i väg och låsa in dig på ditt rum och skruva upp volymen på stereon så ingen kan höra dig skrika?
Nej, du vet inte hur det känns, när ingenting känns bra. Du vet inte hur det är, att vara jag, att känna sig sårad, vilsen, ensam, bli sparkad på när man ligger, att känna sig som en docka, att någon bara har lekt med en, sen på väg att bryta ihop, men det finns ingen där som kan rädda en? Att vara fast i en värld man hatar, att må illa av alla som är runt omkring, dom med sina fejk leenden och lögner. Du vet inte hur jag har det, du bara försöker förstå, men det är ingen mening, du kommer aldrig att lyckas, men välkommen till mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback